Procedura reklamacji towaru
*Procedura w wypadku uszkodzenia w czasie transportu lub innej wady
Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:
- numer zamówienia
- zdjęcie paragonu
- zdjęcie stłuczonego towaru
Numer zamówienia należy wpisać w tytule maila według wzoru „Zamówienie nr. XXXX – REKLAMACJA”
W załączniku należy umieścić zdjęcia uszkodzonego towaru i paragonu.
Po otrzymaniu w/w dokumentów na adres biuro@znicze-artystyczne.pl wysyłamy pełnowartościowy towar.
*Reklamacja – otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce
W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: biuro@znicze-artystyczne.pl Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:
- Numer zamówienia, lub nick allegro – w tytule maila
- opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
- Numer listu przewozowego
*Reklamacja/odstąpienie od umowy – zwrot towaru
W przypadku chęci odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i odesłanie paczki na swój koszt, zapakowanej w tan sam sposób w jaki była zapakowana kiedy ją Państwo odebrali, proszę załączyć:
- paragon.
- formularz zwrotu
adres do zwrotów:
znicze-artystyczne.pl
Mostowa 82
05-310 Kałuszyn
Czas realizacji / rozpatrzenia reklamacji w każdym z powyższych przypadków jest nie dłuższy niż 10 dni roboczych (w wyżej wymieniony okres nie jest wliczany czas wysyłki towaru)
*Zmiany w zamówieniu/rezygnacja z zamówienia
Możliwość dokonania zmian lub rezygnacji z zamówienia jest możliwa tylko przy statusie zamówienia „przyjęte”
W innych wypadkach nie ma już możliwości dodania nowych produktów lub rezygnacji z nich.